środa, 5 sierpnia 2015

Madryt w dwa dni!

W miniony weekend udałam się do Madrytu pierwszy raz blablacar'em. Nigdy o tym nie słyszałeś/aś? To po prostu jest tzw carpooling !:) Osoby zajerestrowane na stronie internetowej oferują swoje przejazdy za nie wielką opłatę. Poważnie za nie wielką. Pociąg w obie strony do Madrytu kosztuje 100 euro przejazdem z blablacar'u zapłaciłam tylko 45 euro. Jeśli podróżujesz w parze lub w grupie jest to zdecydownie bezpieczniejsze. Jazda samochodem do Madrytu zajęła około 4 h spedzając czas od piątku od godziny 19 do niedzieli do godziny 10. A teraz atrakcje ,które doświadczyłam i posmakowałam podczas tego krótkiego wypadu do Madrytu.

Churros and Chocolate ( hiszpańskie słodkie śniadanie) chrupiące i delikatne ciasteczka niebo w gębie:)

Plaza Mayor jeden z najbardziej znanych placów w Madrycie w każdy weekend odbywa się na placu targ kolekcjonerski można tutaj zdobyć stare hiszpańskie znaczki, monety ,czasapisma, zdjęcia oraz widokówki.

Park Retiro niezwykłe bogactwo flory ;) przepiękny ogród różany magnolie i azalie. Najbardziej utkwiło mi w pamięci Drzewo Montezumy najstarsze dzrzewo w Madrycie. Znajduję się tam wiele fontann wszystkie są zabytkowe i  bogato zdobione.

Puerta de Sol (brama słońca) jeden z najważniejszych placow w Madrycie. Obecnie leży w samym centrum. Znajduję sie tutaj dzwudziestotonowa statua niedźwiedzia wspinającego się na drzewo truskawkowe niezwykły symbol Madrytu;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz